dinsdag 26 februari 2013

13:05 - 18.02.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-18.02.2013 – In bus 59 van Hilversum naar Zeist
Grieperig of niet, de bijeenkomst bij Vogelbescherming Nederland wil ik niet missen. Het komt maar heel zelden voor dat ik dergelijke ontmoetingen kan bijwonen, dus die unieke kans laat ik niet graag schieten. De vrijwilligerstas, die heel attent al naar mijn logeeradres was gestuurd, mag natuurlijk mee. Straks krijg ik vast een voorproefje van de nieuwe site van ‘Beleef de Lente’ en horen de aanwezigen welke mooie taken er vanaf 1 maart op ze liggen te wachten. We hebben er acht maanden op moeten wachten, maar nu is het bijna zo ver : we kunnen weer meekijken in de nesten van acht prachtige vogels!

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je wel bij die bijeenkomst kon zijn, wat kunnen we bij veel vogels mee kijken, is al bekend waar en wanneer we kunnen zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vanaf vrijdag (1 maart) op www.beleefdelente.nl Linda!

    BeantwoordenVerwijderen