dinsdag 26 februari 2013

13:05 - 15.02.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-15.02.2013 – In de trein tussen Coo en Aywaille
In de Ardennen ligt nog volop sneeuw. Het levert fraaie uitzichten op, die me méér boeien dan het boek-voor-onderweg dat ik in m’n rugzak had gestopt. De leeftocht daarentegen is een welkome reisgenoot, die het genieten van het naar buiten kijken alleen maar vergroot. Natuurlijk begint de reis met het onmisbare kartonnen bekertje hete koffie, aangeschaft op het station. Het is altijd even onhandig manoeuvreren met de koffer, vooral bij de twee trappen die me scheiden van het goede perron en bij het instappen, maar het hoort zó bij het reizen dat ik dat kleine ongemak maar voor lief neem. En voor de meer substantiële vulling zorgen het croissantje, de Luikse wafel en de twee plakken ontbijtkoek die ik heb meegenomen. Daarmee red ik het in elk geval wel tot de tussenstop in Luik… ;-)


1 opmerking:

  1. Zonder zo' n begin van de reis zou het toch anders zijn....ben je nog wel aan lezen toegekomen of heb je alleen maar genoten van het uitzicht?

    BeantwoordenVerwijderen