woensdag 27 februari 2013

13:05 - 22.02.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-22.02.2013 – Thuis in Ettelbruck
De griep blijkt hardnekkiger dan ik had gehoopt. En vandaag gaat het allesbehalve beter dan gisteren. Ik ben zo dapper geweest om in de loop van de ochtend m’n bed uit te komen, maar verder dan de bank heeft die flinkheid me niet gebracht. Zelfs zitten kost me te veel energie, zodat ik vandaag de wereld – die beperkt blijft tot mijn huiskamer – slechts vanuit een horizontale positie waarneem. Dus nee, er is niks mis met deze foto : hij geeft mijn uitzicht weer zoals ik dat het grootste deel van de dag ervaar. En met een opsomming van mijn activiteiten van de dag ben ik ook heel snel klaar  - het is de dag van het volstrekte niets… Bankhangen, afgewisseld met wat korte of lange dutjes. Zelfs de moeite van het koffiezetten kan ik me besparen ; jakkes, ik moet er niet eens aan dénken!

1 opmerking:

  1. Vervelend dat je zoveel last van de griep hebt/ hebt gehad, het si een hardnekkeige griep, ik hoor van veel mensen dat je het goed moet uitzieken, anders heb je het zo weer te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen