zaterdag 2 februari 2013

13:05 - 02.02.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-02.02.2013 - Thuis in Ettelbruck
Een nieuwe dag - en nog wel een zaterdag! - maar hetzelfde weer. Zware, grijze wolken houden minstens de helft van het zonlicht tegen. En het kapotte rolluik voor het grote raam, dat noodgedwongen dag en nacht half dicht is, maakt de woonkamer nog schemeriger. Dan kun je maar beter zélf voor wat licht en warmte zorgen. Bijkomend voordeel is dat het opeens veel meer weekend lijkt, met al die kaarsjes. Veel koffie, af en toe vergezeld van een lekkere koek of wafel, draagt bij aan het gevoel van even niks hoeven en simpelweg een beetje lui zijn. Het besef dat ik er straks nog uit moet voor de weekendboodschappen, verdring ik daarbij maar even - halverwege de middag is vroeg genoeg, toch? ;-)

1 opmerking: