woensdag 27 februari 2013

13:05 - 21.02.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-21.02.2013 – Thuis in Ettelbruck
Als je dan toch ziek bent, kun je dat maar beter thuis doen. Lekker in je huispak een beetje rondhangen, de zwaar verwaarloosde katten knuffelen en aantuttelen met volstrekt onbelangrijke bezigheden. Hoewel : het gebruiksklaar maken en leren kennen van het nieuwe mobieltje is natuurlijk niet echt onbelangrijk. Het is zo’n klusje dat je heerlijk op je gemak kunt doen, hangend op de bank, een muziekje op de achtergrond. Zoals zo vaak bij nieuwe apparaten, hoef ik ook van de Samsung lang niet alle functies te onderzoeken. Als ik kan bellen, sms-en, telefoontjes beantwoorden en elke dag de wekker zetten, ben ik al lang tevreden. De rest komt nog wel eens  - of niet, als ik besluit dat ik meer functies niet nodig heb. Dan gebruik ik de rest van de middag liever om te bladeren in de verse tijdschriften die ik uit Nederland heb meegebracht… ;-)

5 opmerkingen:

  1. Ik ben er heel blij mee, Hestia! En hij zingt me zó gezellig wakker 's ochtends! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, welk toontje heb jij als wekker dan??? Ik gebruik 'm ook als wekker en gebruik 'After the Summer' als wektoon ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb gekozen voor 'Get Happy', Hestia. Heel toepasselijke titel: ik word er echt vrolijk van! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh, die wilde ik van de week bijna als ringtone zetten, maar vond 'Ringing to you' toch net wat leuker! :D

    BeantwoordenVerwijderen