donderdag 28 februari 2013

13:05 - 26.02.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-26.02.2013 – Rue du moulin, Schifflange
Geen schaduw zonder zon! Het is volgens mij al een hele tijd geleden dat de lucht blauw was in plaats van grijs, de dag helder in plaats van nevelig en het licht warm en stralend. Maar vandaag was daar ineens weer de zon! De wereld wordt er meteen een heel stuk vrolijker van, de nog winterkale tuin met de dikke laag sneeuw ziet er opeens veel fraaier uit en het lijkt wel alsof de vogels fanatieker zingen dan ik de afgelopen weken gewend was. Van mij mag de zon nu een hele tijd blijven, des te eerder is die vermaledijde sneeuw uit het zicht verdwenen. Het was mooi, maar nu is het zo langzamerhand wel genoeg geweest. We zijn toe aan de lente!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten