woensdag 27 februari 2013

13:05 - 23.02.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-23.03.2013 – Thuis in Ettelbruck
Nog steeds geen spoor van verbetering. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zó ziek geweest van een griep. En het wordt een soort neerwaartse spiraal waarin je terecht komt : elke gedachte aan eten roept weerstand op, maar ondertussen is mijn maag zo leeg dat ik er misselijk van ben. En mede door die misselijkheid kan ik niets bedenken wat ik zou willen of kunnen eten om in elk geval weer een bodempje in mijn maag te leggen. Na één droog biscuitje begint mijn lichaam al te protesteren, en zelfs de perfecte remedie tegen elke vorm van ziek zijn – kippensoep – blijkt niet de oplossing. Na drie lepels naar binnen geworsteld te hebben, geef ik er de brui aan. Er is nog maar één ding dat helpt om even aan de onmogelijke combinatie van trek en misselijkheid te ontsnappen : slapen. Zo veel en zo lang mogelijk slapen…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten