dinsdag 26 februari 2013

13:05 - 16.02.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05 – 16.02.2013 – Winkelcentrum Diemerplein, Diemen
De beste garantie voor een virusbesmetting is een urenlange treinreis in de winter. Opeengepakte mensen, een gesloten ventilatiesysteem en een lekker opgestookte verwarming. Gisterenavond begon ik al te niesen, vandaag sta ik op met een verkouden hoofd dat om maatregelen vraagt. Gelukkig is de drogist dichtbij – of liever gezegd : er zijn twéé drogisterijen dichtbij, want Etos en Kruidvat hebben aangrenzende ruimtes gehuurd in het gloednieuwe winkelcentrum. Ik kies voor ouderwets en vertrouwd. Heet water met een citroensmaakje, een schepje suiker erin en met een beetje geluk ben ik morgen weer helemaal fit (wishful thinking…)!


1 opmerking: