zaterdag 9 februari 2013

13:05 - 09.02.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-09.02.2013 - Thuis in Ettelbruck
Nog drie weken, dan gaat het nieuwe seizoen van Beleef de Lente weer van start. Vier maanden genieten van die wonderlijke wereld die natuur heet; meekijken met en meegenieten van het broedseizoen van vogels. En laten we hopen dat er dit jaar meer te genieten valt dan het vorig seizoen, toen zich in verschillende nesten drama's afspeelden - de tegenvallers en problemen die óók bij de natuur horen en waarvan we, al zouden we het liever níet willen, misschien wel méér leren dan van de successen. Overal om me heen op het internet zoemt het al rond: nog heel even en we kunnen weer naar "onze" vogels kijken. En wat mij betreft vooral naar mijn grote favoriet, de steenuil. Nog drie weken... maar tot het zo ver is, kan ik in elk geval alvast genieten van mijn éigen uiltjes!

1 opmerking:

  1. wat heb je een mooie uiltjes :-)
    Leuk dat er zoveel projecten zijn, ik ga er ook eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen