zondag 10 februari 2013

13:05 - 10.02.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-10.02.2013 - Thuis in Ettelbruck
Wat is er lekkerder dan een zondagse lunch uit de Nederlandse keuken? Hoewel... het brood is 100% Luxemburgs, dus eigenlijk kun je dit een internationale maaltijd noemen. Maar de boterhammen geven dan weer niet zozeer het zondagse aspect aan de lunch, dat zijn toch echt de kroketjes. De eerste jaren dat ik hier woonde, waren ze alleen tijdens het vakantiehoogseizoen te krijgen, in de weken dat de campings rond Ettelbruck volstroomden met Nederlandse gasten. Maar één van de supermarktketens is vorig jaar tot de conclusie gekomen dat het wellicht loont om de lekkernij het hele jaar door in het assortiment te houden. Ik kan me niet voorstellen dat die beslissing alléén op grond van mijn inkoopgedrag is genomen, maar ik ben er in elk geval superblij mee!

2 opmerkingen: