vrijdag 8 februari 2013

13:05 - 08.02.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-08.02.2013 - Winkelcentrum "Am Brill", Foetz
Als ik na de aanschaf van een nieuwe zak dieetvoer voor de katten nog wat tijd over heb voordat de bus vertrekt, loop ik regelmatig even binnen bij Adler. Een betaalbare modewinkel, waar ik al menig t-shirt naar m'n zin heb gevonden. Elke keer als ik daar iets koop, vraagt de caissière me of ik een klantenkaart heb. En elke keer dat ik die vraag ontkennend beantwoord, vraagt ze of ik een klantenkaart wíl. Tot nu toe heb ik dat steeds afgewimpeld, voornamelijk uit angst om dan alsnog de bus te missen. Maar vandaag had ik wat meer tijd en ben ik alsnog overstag gegaan. Drie procent korting op elke aankoop is tenslotte nooit weg. Zo leverde het shirt van vandaag me meteen al een eerste tegoed van € 0,39 op. ;-) Bovendien zijn er elke maand speciale aanbiedingen voor vaste klanten. En nóg een pluspunt: ze hebben ook breigaren! :-)

2 opmerkingen:

  1. Gratis klantenkaarten... Ik heb er dubbele gevoelens over tegenwoordig.. Eigenlijk komt dat meer door de media, die roepen dat die klantenkaarten er zijn om ons koopgedrag na te gaan enzo... Maar de kortingen die het vaak oplevert, maken toch, dat ik een aparte portefeuille heb met alleen maar klantenkaartjes *roll* ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is ideaal, ik twijfel ook vaak bij dit soort kaarten, maar bij kortingen laat ik ze ook niet gaan....

    BeantwoordenVerwijderen