donderdag 28 februari 2013

13:05 - 27.02.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-27.02.2013 - Rue du moulin, Schifflange
Het voormalige stukje groen tegenover het kantoorpand lijkt de ontwikkelingen bij onze organisatie perfect te weerspiegelen. Het moois is er bijna helemaal af, de kaalslag wordt met de dag groter, en overal slingert rommel rond. En net als bij mijn werkgever, is er nog geen enkele duidelijkheid over wát er in de toekomst met de schamele restanten van het ooit zo aantrekkelijke plekje gaat gebeuren. In elk geval wordt er aan de overkant van de straat nog diep gegraven; iets waar onze directie vooralsnog weinig lijkt te willen weten. Misschien is dát wel het grootste verschil tussen de twee rampgebieden: aan de overkant wordt tot op grote diepte gegraven naar problemen die nog opgeruimd moeten worden; bij ons wordt hooguit alles platgewalst...

1 opmerking:

  1. Wat ziet zo'n geruimd stuk grond er troosteloos uit. Ik hoop dat je baas duidelijk word naar jullie toe. Onzekerheid is ellendig

    BeantwoordenVerwijderen