donderdag 28 februari 2013

13:05 - 25.02.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-25.02.2013 – Supermarkt Cactus, Schifflange
Ruim 99% van de tijd ervaar ik mijn snelle spijsvertering als een zegen. Het is heerlijk als je ongestraft alles kunt eten en snacken waar je zin in hebt, zonder dat alles zich onmiddellijk vastzet op je buik of je heupen. Ik geloof dat ik sinds mijn twintigste hooguit vier kilo ben aangekomen, en met een gemiddelde van één kilo per tien jaar mag een mens zich in zijn handen knijpen. Maar bij een simpele griep kan die bevoorrechte positie zich tegen je keren. Niet alleen heb ik nauwelijks de reserve die nodig is om het virus te lijf te gaan, maar bovendien betekenen die paar dagen niet of nauwelijks eten meteen een gigantisch gebrek aan energie. Kortom : er moet gegeten worden, en stevig ook ! De normale maaltijden zetten niet genoeg zoden aan de dijk, dus ik ga op zoek naar tussendoortjes waarmee ik mezelf zo snel mogelijk kan bijspijkeren zonder al te onverantwoord bezig te zijn. En wat is er dan beter en makkelijker dan bananen?

1 opmerking:

  1. Oh dan heb je geluk, ik ben echt wel het nodige bijgekomen en ik let nu echt op, heb gelukkig wel wat bij te zetten als ik ziek word, dat voordeel heb ik dan wel. Ik hoop dat het je lukt om snel weer wat aan te komen.

    BeantwoordenVerwijderen