woensdag 13 februari 2013

13:05 - 13.02.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-13.02.2013 - Avenue de la liberté, Schifflange
Roken is duur, maar in Luxemburg is het nog altijd goedkoper dan in Nederland. Vandaar dat ik vandaag naar de sigarettenboer wandel om een reisvoorraadje in te slaan. Hij gaat om één uur open, vermeldt het bordje op de winkeldeur. Alleen moet je dat hier met een korreltje zout nemen. Het kan ook wel eens tien over één worden, of misschien een enkel keertje ook wel eens vijf voor één. Het is maar net hoe uitgebreid en lekker de lunch van de winkelier is, denk ik. Vandaag smaakt het hem waarschijnlijk heel goed, want ik moet even wachten voordat ik naar binnen mag. En omdat ik toevallig deze keer, dankzij de overdreven spiegelende etalageruiten, zélf op de dagelijkse foto figureer, zwaai ik alvast maar even voordat ik er een weekje tussenuit ga! ;-)

4 opmerkingen:

  1. *Zwaait terug*

    PS: Blijf je wel foto's maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik maak ze trouw elke dag, Hestia. Maar ik kan ze pas uploaden als ik terug ben, dus na morgen gaat het weblog een weekje op 'pauze'.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan hebben we straks heel wat te bekijken, leuk vooruitzicht :-)

    BeantwoordenVerwijderen