donderdag 7 februari 2013

13:05 - 07.02.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-07.02.2013 - Rue du stade, Schifflange
Naast het station, in de Rue du stade, ligt een klein parkje - pal tegenover het kantoor van een van onze projecten. Vandaar dat ik er wel eens doorheen loop. Het stelt niet zo heel veel voor; twee hoge dennen, een paar verdwaalde bomen, een paadje met twee trappetjes. En een fonteintje. Tijdelijk even buiten gebruik door de barre weersomstandigheden - bevroren water is een beetje lastig spuiten... Op de rand onder de molensteen - ik geloof tenminste dat het een oude molensteen is - staat een tekst die ik nog steeds niet heb kunnen ontcijferen. Niet omdat de letters zo onduidelijk zijn, maar omdat ik er meestal zonder te kijken langs loop en pas twintig meter besef dat ik nog stééds niet weet wat er staat. Heel slordig van me!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten