donderdag 28 februari 2013

13:05 - 28.02.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-28.02.2013 - Winkelcentrum "Am Brill", Foetz
Omdat de voorraad kattendieetvoer alweer bijna op is, neem ik de bus naar Foetz. De wandeling van de bushalte naar de Fressnaps, de aankoop van een voordeelzak en de terugtocht naar de halte vergen vrijwel elke keer nét iets te veel tijd om de eerstvolgende bus te kunnen halen. En kennelijk ben ik niet de enige die regelmatig nét op tijd is om de achterkant van de bus vijftig meter verder te zien verdwijnen. In elk geval heeft een slimme ondernemer pal naast de halte een piepklein, maar buitengewoon fleurig snackbarretje neergezet. En met hun supersnelle fastfood doen ze kennelijk goede zaken, want elke keer als ik er langs loop, zitten er volop klanten binnen!

1 opmerking: