maandag 11 februari 2013

13:05 - 11.02.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-11.02.2013 - Rue du Moulin, Schifflange
Vannacht is er vijf centimeter nieuwe sneeuw gevallen. Daar zat ik al niet op te wachten, maar vanaf een uur of tien sneeuwt het weer vrolijk verder. En dooi is vóór vrijdag niet te verwachten. Voorlopig mag ik dus weer op de snowboots naar en van de supermarkt schuifelen - en als ik héél flink ben deze week nog een keer door het natuurgebied. Als dan eerst die nare, gure wind maar wat gaat liggen, want die maakte een lunchpauzewandeling weinig aantrekkelijk. De wereld is weer wit en koud - en waar ie niet wit is, is ie 'vijftig tinten grijs'. Te midden van dat alles moet weliswaar ergens de zon schijnen, maar daar is nauwelijks iets van te zien en al helemaal niets van te voelen...

1 opmerking:

  1. De sneeuw is hier gelukkig weg, maar koud is het wel. Ik hoop dat de winter bij jullie nu ook snel zal verdwijnen....

    BeantwoordenVerwijderen