dinsdag 26 februari 2013

13:05 - 17.02.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05 – 17.02.2013 – Thuis bij oudste zus, Diemen
Ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal niks heb met orchideeën. Ik vind het nogal opschepperige planten, die helemaal nergens op lijken als je de bloemen wegdenkt. Een zooitje saaie bladeren en kale stengels. Maar ja, die bloemen zijn er natuurlijk wel degelijk – en ze zijn heel knap in elkaar gezet en vaak wonderschoon van kleur. Beide zussen hebben een bonte verzameling orchideeën, die ze koesteren en waar ze, met recht, heel trots op zijn. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, te meer daar ik er tijdens een logeerpartij vrijblijvend naar kan kijken in de wetenschap dat thuis mijn saaie cactussen op me staan te wachten. ;-) En eerlijk is eerlijk : tussen de grijze flats zorgen ze wél voor wat kleur in het uitzicht...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten