dinsdag 5 februari 2013

13:05 - 05.02.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-05.02.2013 - Avenue de la liberté, Schifflange
Zomaar ineens is de winter weer terug. Gisteren hadden we nog regen, bij een temperatuur van bijna zeven graden, vanochtend begon het te sneeuwen en blies er een ijzig koude wind. Het uithangbord van het bloedlaboratorium bewijst dat ik de skisokken weer uit de la moet halen. Misschien moet ik zelfs mijn snowboots maar weer klaarzetten, want halverwege de middag verandert de natte sneeuw in dikke vlokken die in de tuinen al blijft liggen. Volgens de deskundigen hoeven we voorlopig - minstens tot aan het komende weekend - niet meer op positieve waarden op de thermometer te rekenen. En als de voorspellingen een beetje kloppen, zit er zondag zelfs weer een sneeuwwandeling in. Mooi natuurlijk, maar eigenlijk heb ik liever een beetje lente...

2 opmerkingen:

  1. Owww, verschrikkelijk! Hier ook al zulke voorspellingen! Ben het zo beu met kou, winter, sneeuw en boots! 0_o

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh het is niet leuk meer, ik wil ook zo grtaag lente, maar we moeten het duidelijk nog even zien vol te houden. Zet je snowboots maar klaar Hansje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen