dinsdag 31 december 2013

13:05 - 31.12.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-31.12.2013 - Thuis in Ettelbruck
De laatste dag van het jaar. De nieuwe kalender hangt al klaar, de kandelaars zijn voorzien van verse kaarsen voor vanavond. Om middernacht begroeten we 2014 - en gelukkig gebeurt dat in Luxemburg altijd heel bescheiden en rustig. Hooguit een kwartiertje vuurwerk, en dan nog vooral geruisloze sierpijlen.
En ook de laatste dag, de allerlaatste foto van project 13:05. Het zal best wennen zijn in het middaguur. Geen mobieltje dat me waarschuwt dat het bijna tijd is, niet langer mijn camera uit de schoudertas graaien en niet meer zoekend rondkijken naar een geschikt onderwerp... Het was soms lastig, maar ik heb het met heel veel plezier gedaan. 445 foto's en 445 logjes. Dat had ik nooit durven voorspellen toen ik eraan begon!

Elk einde is een nieuw begin, zeggen ze. En dat klopt ook. Morgen ben ik er weer. Maar dan met iets heel anders... ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten