zondag 1 december 2013

13:05 - 01.12.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-01.12.2013 - Thuis in Ettelbruck
Op de drukke dag van gisteren, met al het geslenter tussen heel veel mensen en het geroezemoes van de opening van de expositie van de fotoclub, volgt een extreem rustige dag thuis. Tot groot genoegen van het kattenkwartet én van mijn voeten. En na het broodje paling, alle exotische proeverijtjes op de bazaar en de hartige hapjes tijdens de vernissage, is een dag vol soberheid wel op zijn plaats. Een bescheiden ontbijtje, een lichte lunch, een eenvoudige pastamaaltijd en af en toe een biscuitje is vandaag meer dan genoeg. Qua drank ben ik sowieso altijd al vrij spartaans: iets anders dan koffie en water drink ik vrijwel nooit. Omdat ik in de ochtend een extra - zondagse - mok koffie heb genomen, volstaat bij de lunch een simpel glas water. Maar ja, hoe zet je dat nu een beetje aantrekkelijk op de foto? Tja, da's gewoon een kwestie van een kleurig papiertje erachter... ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten