maandag 30 december 2013

13:05 - 27.12.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-27.12.2013 - Thuis in Ettelbruck
De winkels zijn dicht, het openbaar vervoer draait op een laag pitje en het weer is ook vandaag weer bedroevend. Geen reden dus om de wandelschoenen aan te trekken en de frisse lucht op te zoeken. Maar dat vind ik helemaal niet erg. Binnen is het lekker warm, de tafel staat weer vol met de laatste restjes kleine hapjes en er is altijd wel iets te verzinnen om de dag mee te vullen. Een beetje knoeien met verf, bijvoorbeeld. Lekker kliederen - ook al is het in een kleur die eigenlijk niet past in de rood-witte kamer. Maar een kniesoor die daar op let. Het is mijn eigen vrije en creatieve keuze om de boel eens 'shocking pink' te schilderen! ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten