maandag 30 december 2013

13:05 - 29.12.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-29.12.2013 - Bij McDonalds in Luxemburg-stad
Het komt niet vaak voor dat ik de lunch gebruik bij de grootste hamburgerketen ter wereld. Maar ja, als je de hele dag door de stad struint, op zoek naar fotolocaties voor het nieuwe project, dan moet de inwendige mens van tijd tot tijd gesterkt worden met behulp van een eenvoudige maar voedzame maaltijd. En bovendien is zo'n warm restaurant wel even heel aangenaam, na een paar uur in de toch best kille buitenlucht. Ter verdediging kan ik in elk geval aanvoeren dat ik niet voor het meest ongezonde gerecht van de menukaart gekozen heb. Een beker koffie mag altijd, en tussen alle burgers met kaas, bacon of allebei is een portie kipnuggets nog redelijk verantwoord. Zélfs als ze uit de frituur komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten