maandag 30 december 2013

13:05 - 30.12.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-30.12.2013 - In de bus naar Remich
Het is opnieuw een dag die in het teken staat van het komende fotoproject. Ik moet er een flink eind voor reizen, helemaal naar de zuidelijkste regio van Luxemburg. Maar daar heb ik helemaal geen moeite mee: zowel de treinen als de bussen hier zijn heel comfortabel en de verbindingen zijn prima - zeker als je het vergelijkt met Nederland. Bovendien reis ik, gevoelsmatig althans, zonder dat het me een cent kost. Eénmaal per jaar koop ik een seniorenkaart, waarna ik twaalf maanden lang overal in het land gratis in bus en trein mag stappen. De kaart van 2013 is nog maar één dag geldig, maar na aankomst in Ettelbruck haal ik straks meteen een kakelvers exemplaar voor het nieuwe jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten