woensdag 7 augustus 2013

13:05 - 07.08.2013


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-07.08.2013 - Thuis in Ettelbruck
De olifanten houden me vandaag ook nog een paar uur bezig. De goede namen en rugnummers bij de foto's zoeken en de portretten hier en daar op het internet zetten. En inmiddels weet ik het helemaal zeker: ik wil ook de resterende olifanten deze week nog gaan opzoeken. Deze keer goed voorbereid. De 'olifantenzoeker' die ik gisteren voor 50 cent heb gekocht, helpt daarbij. Een handig kaartje waarop alle olifanten zijn aangegeven. Ik kruis alle nummers af die ik al heb gezien. Voor de overige stippel ik alvast een route uit en bekijk ik welke bus ik het best kan nemen om de beelden op het Kirchberg-plateau te bereiken. Het lijkt me het handigst om op dat verste punt te beginnen, de grootste afstanden terug naar het centrum per bus af te leggen en dan te voet, via nog enkele ontbrekende fanten, af te dalen naar Grund om daar de laatste foto's te maken. Nog een paar dagen wachten, maar ik ben er al helemaal klaar voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten