zondag 18 november 2012

13:05 - 18.11.2012


Elke dag om 13.05 maak ik een foto van de plek waar ik op dat moment ben en/of de activiteit waarmee ik op dat moment bezig ben.

13:05-18.11.2012 - Thuis in Ettelbruck
Ik ben diervriendelijk aan het klussen. Tuinvogels zijn dol op pindakaas, lees en hoor ik overal. Die hoort dus ook in het assortiment van vogelrestaurant Chez Pinksoup. Alleen... hóe bied je die op een goeie manier aan, als je geen echt handige doe-het-zelver bent en het fenomeen 'pindakaaspothanger' in Luxemburg nog niet is doorgedrongen? Nou gewoon: met een oud verstekbakje dat je nog in huis had en een beetje inventiviteit... En uiteindelijk wordt het dan zelfs een duo-pothanger, met ophangmogelijkheden voor nog wat extra lekkernijen. Zo helpen we Jan Splinter de vogels de winter wel door!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten